۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

از اعتراضات کارگران ایران خودرو حمایت کنیم



اعتراض و اعتصاب کارگران ایران خودرو روز دهم خود را نیز پشت سرگذاشت.
این کارگران که در مقابل کار طاقت‌فرسا، در مقایسه با کارخانه‌های مشابه حقوق و مزایای کم‌تری دریافت می‌کنند، امروز بار دیگر در سالن‌های غذاخوری این کارخانه حاضر نشدند و اعلام کردند در صورتی که به خواسته‌هایشان توجهی نشود اعتراضات خود را گسترده‌تر خواهند کرد.
در حالی که بر اثر چپاول‌های بی‌حد و حصر مقامات جمهوری اسلامی، سفره‌ی کارگران هر روز خالی‌تر می‌شود، اعتصابات کارگری نیز رو به گسترش هر چه بیش‌تر گذاشته و روزی نیست که عده‌ای از کارگران در چندین نقطه‌ی ایران در اعتراض به این وضعیت صدای خود را بلند نکنند.
ما از همه‌ی تشکل‌ها و فعالین کارگری می‌خواهیم تا با غلبه بر پراکندگی‌ها و با اتحاد عمل، از اعتراضات و اعتصابات کارگران و به خصوص کارگران ایران خودرو حداکثر حمایت را بعمل بیاورند.

پیش بسوی اتحاد بیشتر برای فشار بیشتر،
پیش بسوی اعتراضات گسترده تر با شعار،
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
22/10/1393
www.chzamani.blogspot.com

freeshahrookh@gmail.com

۱ نظر:

  1. من احساس می کنم که یکی از اطلاعات مهم برای من است. و من خوشحالم از خواندن مقاله شما هستم. اما باید مشاهده در برخی از چیزهایی که به طور کلی، سبک وب سایت بزرگ است، مقالات در واقع خوب است. روند خوب




    [v] rental mobil bogor

    پاسخحذف