۱۳۹۲ شهریور ۲۵, دوشنبه

یک خبر و یک پیام از بهنام ابراهیم زاده

اطلاعیه شماره ۱۲ ، کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده
کارگران ، تشکل‌های کارگری
همچنان که خود مطلع هستید بهنام ابراهیم زاده به جرم دفاع از طبقه کارگر سالهاست که در زندان به سر میبرد ، مسٔولان امنیتی به خاطر اینکه تنها فرزند بهنام بیمار است به بهنام مرخصی داده بودند ، بهنام به دلیل آنکه تنها فرزندش در آن زمان تحت درمان بود چند روز دیر تر خود را به زندان معرفی کرده بود تا بتواند بیشتر در کنار فرزند بیمارش بماند بنا بر توصیه پزشکان بیمارستان محک!

اما بنا به خبری که به دست ما رسیده است مسٔولان قضائی برای بهنام ابراهیم زاده پرونده سازی کرده اند و میخواهند بهنام را به اتهام اینکه در وقت مقرر خود را به زندان اوین معرفی‌ نکرده است دادگاهی کنند.
کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده ضمن محکوم کردن این عمل قوهٔ قضائیه خواستار آزادی تمامی‌ کارگران زندانی و زندانیان سیاسی است!
پیام تسلیت بهنام ابراهیم زاده به مناسبت درگذشت محمد هاشمی‌
مطلع شدم که هفته گذشته محمد هاشمی‌ این جوان پر شور برای همییشه از میان ما رفت ، هر چند موفق نشده بودم که از نزدیک ایشان را ملاقات کنم اما  وصف متانت و انسان دوستی‌ محمد عزیز را بارها شنیده بودم ، ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی‌ این عزیز از دست رفته برایشان صبوری آرزو می‌کنم و خود را شریک غمشان می‌دانم.
بهنام ابراهیم زاده
بیست و دوم شهریور ۱۳۹۲
زندان اوین


کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده
بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۲
شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده
آقای محمود صالحی٠٩٣۵٧٣۵٣۴١٢
k.d.behnam.ebrahimzadeh@gmail.com
komitehbenam.blogfa.com
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر